Ի՞նչու է MS Excel-ը կարևոր բիզնեսի համար
Ողջ աշխարհում Microsoft Excel աղյուսակների խմբագրիչը դարձել է բազմաթիվ բիզնեսների անբաժանելի մաս:
Microsoft Excel աղյուսակները պարունակում են տվյալների միլիոնավոր տողեր և ավտոմատացված թվեր, բայց այս հայտնի աղյուսակը, թվերից բացի, այլ հնարքներ էլ ունի: Աղյուսակների հիմնական առավելություններից մեկը ճկունությունն է: Այս հատկությունը օգտատերին թույլ է տալիս հեշտությամբ սահմանել անհրաժեշտ տեղեկատվության կառուցվածքը: Ծրագիրը շատ հեշտ է օգտագործել՝ նույնիսկ սկսնակ օգտվողների համար: Սակայն, խորը մասնագիտական առաջադրանքների համար` օգտատերը վերապատրաստման և փորձի կարիք ունի:
Մեծ ժողովրդականություն վայելելու պատճառն այն է, որ օգտագործողը կարող է սահմանել եռամսյակային, տարեկան հաշվետվությունների բանաձևեր: Այն անհատներին ու մասնագետներին օգնում է նաև արդյունավետորեն հետևել վաճառքի ընթացքին, նախագծի կարգավիճակի և վճարումների հաշվետվությանը: Microsoft Excel-ը շատ սիրված է նաև գիտական աշխատողների շրջանում, քանի որ թույլ է տալիս հեշտությամբ աշխատել վիճակագրական բանաձևերի և գրաֆիկաների հետ: Այս հոդվածը ներկայացնում է Microsoft Excel-ի մասին հակիրճ ներածություն և նրա հիմնական հատկանիշները:
- Աշխատանքների ավտոմատացում
Այս ծրագիրը, ունենալով աշխատանքների ավտոմատացման բազմաթիվ գործիքներ, նպաստում է բազմաթիվ պրոցեսների արագացմանը, արդյունավետության բարձրացմանը և մեխանիկական սխալների ռիսկի կտրուկ նվազմանը: Իսկ մակրոսների կիրառությունն /ծրագրավորում Excel-ի մեջ, նոր գործիքների ստեղծում/, ընդհանրապես, թույլ է տալիս պրոցեսների ավտոմատացմանը հաղորդել ցանկացած ուղղություն: Վստահաբար կարելի է ասել, որ MS Excel-ի արդյունավետ կիրառումը հանգեցնում է բիզնես-պրոցեսների որակի և արդյունավետության բարձրացմանը, ժամանակի և ֆինանսական ծախսերի կրճատմանը:
- Աշխատանքի պլանավորում
Ծրագրերի ղեկավարների աշխատանքի կարևոր մասերից է թիմի անդամներին հանձնարարություններ տալը: Հանձնարարությունը պետք է այնպես կատարել, որ ծրագրի իրականացման ժամկետները չշեղվեն և ծրագիրը հաջողությամբ իրագործվի: Այդ իսկ պատճառով ղեկավարները օգտվում են MS Excel-ի Scheduling հատկությունից: Այս ժամանակացույցերը կարող են լինել գունավորված և նախագծված այնպես, որ ավտոմատ կերպով թարմացվեն, եթե ժամանակացույցի խնդիրների և գործողությունների փոփոխություն արձանագրվի:
- Հիմնական ֆինանսական հաշվապահություն
Փոքր և միջին կազմակերպությունները օգտվում են MS Excel աղյուսակների ծրագրից իրենց հաշվապահական գործունեությունն իրականցնելու նպատակով: Նրանք կարող են ստեղծել հիմնական հաշվապահական ծրագիր կամ վճարումների գրանցամատյան, որը թույլ է տալիս հետևել կազմակերպության ֆինանսական գործարքներին: Առավել արդյունավետ դարձնելու համար` հաշվապահները կարող են կազմակերպության ավանդների և ծախսերի տվյալները լրացնել յուրաքանչյուր տողում, որը նման է ավանդական գրանցամատյանին: Տվյալների մուտքագրման այս տարբերակն օգտագործելով հաշվապահները հեշտությամբ կարող են սանդղակներ և գրաֆիկաներ ստեղծել՝ բիզնես եկամուտն ու ծախսերը համեմատելու համար:
- Արտադրության իրացմանը հետևելու հնարավորություն
MS Excel ծրագիրը հնարավորություն է տալիս հետևել արտադրանքի իրացման գործընթացին: Դա թույլ է տալիս ժամանակին և ճիշտ ծավալով պլանավորել արտադրական և առևտրային գնումների ծավալները, կառավարել պահեստը, կազմել արտադրության նոր խմբաքանակների պլաններ, մի խոսքով` տիրապետել կառավարման ողջ շղթային` սկսած պլանավորումից, վերջացրած վերահսկումով:
- Ներդրումների վերադարձ
MS Excel ծրագիրը նաև թույլ է տալիս ճշգրիտ կերպով հետևել ներդրումների վերադարձին: Ներդրումների վերադարձին հետևելը գործարար սեփականատիրոջը թույլ է տալիս հստակ պատկերացում կազմել կատարված ներդրման և ստացած շահույթի մասին: Եթե գործարարը հետևում է ամբողջական վաճառքին,ապա կարող է նաև հասկանալ, թե երբ կկարողա ծածկել ծախսերը կամ թե երբ կստանա լրացուցիչ շահույթ:
- Հաճախորդների տվյալներ և CRM
Փոքր բիզնես կազմակերպություններն օգտագործում են MS Excel-ի աղյուսակները իրենց հաճախորդների տվյալները հավաքագրելու համար: Այս տեղեկատվությունը հանդես է գալիս որպես հաճախորդների տվյալների բազա, որով նրանք կարող են կապ հաստատել իրենց հաճախորդների հետ: Այս տեղեկությունը MS Excel աղյուսակում պահելու առավելությունն այն է, որ թեև այն թարմացվում է կամ նոր դաշտեր են ավելացվում, աղյուսակի այլ բջիջներում առկա բովանդակությունը չի փոխվում:
- Մարքեթինգային հետազոտություններ
Այս պարագայում էլ Excel-ը հանդես է գալիս որպես ինֆորմացիան մշակող և որոշումների կայացման համար անհրաժեշտ տեսքի` տվյալների վերածող հզոր միջոց, որի արդյունքում կարելի է կատարել մարքեթինգային կանխատեսումներ, պլանավորում և մարքեթինգային որոշումներ կայացնել: